Zo werkt het voor de schoonmaak(st)er

Schoonmaakaanhuis is een bemiddelingsbureau die bemiddelt voor de schoonmaakster. Op dit moment bemiddelen wij in Den Haag, Leiden, Amsterdam, Zaanstreek, Purmerend, Haarlem, de Bollenstreek, Aalsmeer, Uithoorn en de Haarlemmermeer en omgeving. Ben jij hier woonachtig, meld je dan aan!

Zoek jij een leuke baan in de schoonmaak en weet jij van aanpakken, ben je netjes in je werk en zorg je dat de klant tevreden is vul dan het contactformulier in. Wij gaan dan contact met jou opnemen voor het eerste intake gesprek.

Wat houdt de bemiddeling in?

  • Schoonmaakaanhuis voert eerst een gesprek met jou. Hierin kun je jouw wensen t.a.v.  werkuren, werkdagen en soort werk kenbaar maken.
  • Schoonmaakaanhuis matcht je met een klant die bij jou past.
  • Schoonmaakaanhuis ondersteunt je in uiteenlopende zaken. Het kan zijn dat je nog geen ervaring hebt, de eerste keer loopt er dan iemand met je mee. Denk ook aan ondersteuning op het gebied van wet- en regelgeving. Bijvoorbeeld bij ziekteverzuim, ondersteunt schoonmaakaanhuis u in de te volgen procedures. Maar ook op vragen als: “hoeveel inkomstenbelasting moet ik betalen?”, ondersteunt schoonmaakaanhuis.
  • Als de klant opzegt zoekt Schoonmaakaanhuis een nieuwe klant voor je.

De klant betaald rechtstreeks aan jou! Dus je ontvangt € 17,50 per uur. Hier gaan de bemiddelingskosten vanaf. Dus de verdiensten van de schoonmaakster is € 14 !

De bemiddelingskosten moet je maandelijks betalen. Je krijgt iedere maand een factuur. Op de factuur staan je gewerkte uren en het bedrag wat je verschuldigd bent aan Schoonmaakaanhuis. Deze factuur krijg je verzonden per mail op de 1ste dag van de nieuwe maand. Het bedrag mag je binnen 7 dagen betalen.

Zijn nog niet al je vragen beantwoord? Kijk hieronder voor de meest gestelde vragen.

Vul het formulier in om te solliciteren

Betreft Sollicitatie

7 + 0 = ?