Masja aan het woord

Mijn naam is Masja Diehl en ik heb van 2001 tot 2014 bij Douwe Egberts gewerkt waar ik leiding heb gegeven aan de winkels en cafe’s van Douwe Egberts. In deze functie heb ik veel ervaring opgebouwd op het gebied van klantgericht werken, aanname personeel, personeelsbeleid, financiële administratie en communicatie. Ik ben enthousiast, gedreven en ik ben nu ervaren genoeg om een eigen bedrijf te managen waarin ik mijn visie naar buiten kan brengen. Ik vind een persoonlijke benadering enorm belangrijk. Zowel naar de schoonmaaksters als naar de klant toe. Dit maakt ons ook uniek in Nederland. Daarom heb ik Schoonmaakaanhuis opgericht. Uit mijn onderzoek blijkt dat veel particulieren een schoonmaakster zoeken maar niet weten waar en wie. Want wie haal je in huis, is dit betrouwbaar? Daarom Schoonmaakaanhuis, een bedrijf die alvast de schoonmaaksters screent. Ik hoop dat ik met mijn bedrijf veel mensen gelukkig maak. Dit doe ik door werk te creëren voor schoonmaaksters, maar ook door mensen hun leven makkelijker en plezieriger te maken. Want ook ik heb een schoonmaakster gehad die ervoor zorgde dat ik in mijn vrije tijd de leuke dingen van het leven kon doen( zoals op pad gaan met mijn kinderen).
Mijn droom met mijn bedrijf is landelijk actief zijn. Daarom gaan wij de aankomende 2 jaar ons concentreren op het zoeken van franchisenemers.

HIstorie

Schoonmaakaanhuis.nl is begonnen op 1 november 2014. Wij zijn gestart in de Haarlemmermeer. Al snel kregen wij aanmeldingen vanuit Haarlem. Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar schoonmaaksters in Haarlem. Op 1 januari 2016 is hierdoor de eerste franchiser begonnen in de regio Haarlem.
Wij krijgen veel aanvragen binnen vanuit heel Nederland. Hierdoor hopen wij dat wij over 3 jaar landelijk actief zullen zijn door middel van Franchisers. Op dit moment werken wij met 4 franchisers. Met onze persoonlijke benadering zal je door hele land contactpersonen moeten hebben.